Girlteam!!!

Tjosan!

Jag har som sagt msn, det vet alla :) ([email protected])

Jag chattade(chattar) med Poppi_princess, max-tjej, Sahira och PandLina1 :) Vi har jätteskoj när vi gör det, vi är bäst!! Nu är vi alla bästisar typ, och vi kommer chatta med varandra ofta!! Hur det började: Idag så chattade jag med max-tjej, sen så bjöd jag in de andra för att vi skulle chatta allihop! Så har vi gjort det ett bra tag :P
Bilder:



Strök över max-tjejs riktiga namn ifall hon inte vill visa det. Men jag ska ju länka hennes blogg :rolleyes:

Kolla Poppis meddelande: "Alla vi är bäst visst tjejer<3 girlpower"

Haha jag blev glad när jag såg det :)



Ví loggade in, men Pandania00 var avstängd så Pandani2000 fick logga in istället :mad: :D



-Haha!
Men lägg av! Så dum du är! :mad:
- Mohahaa!

Lägg ägg! Nu ska jag skriva detta inlägget, hörredu.

- Men jag var med i filmen! Nanananananana!

Vi gjorde en film. Men det var inte Pandania som var med utan Pandani. Fast det gör inget :) Ska visa upp filmen sen. Kram! Vänta nu. Det är så ORÄTTVIST! Jag får ju typ inte blogga mer :( Pandani tar den platsen! :mad: Snälla läsare, säg vad jag ska göra!! Äh. Det ordnar sig. Skriv en kommentar och berätta iaf läsare! KRAMAR

Pandania och Pandani


Kommentera snälla :)
Postat av: amanda

jätte fina bilder du är bäst och alla andra med

2011-01-22 @ 19:13:42
URL: http://amanda-1110blogg.blogplatsen.se
Postat av: Sahira

Det var sjukt kul att chatta och göra filmen och allt! :) Hoppas det händer igen! ;)



Kram Sahira!

2011-01-22 @ 19:22:12
URL: http://sahira.blogg.se/
Postat av: kirby8

Hej. Synd att Pandania00 är avstängd. Du kan ju ändå skriva om Pandania00 alltså du kan ha bloggen som den är och skriva som vanligt. Jag hoppas att du inte tar bort bloggen då skulle jag bli jätte, jätte ledsen :(. Jag hoppas att du inte tar bort bloggen SNÄLLA fast du

får göra hur du vill. Du kan skriva om Pandania00 och pandani2000

ändå. Hejdå.

//kirby8.

2011-01-22 @ 21:41:35
URL: http://dizzed.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0