Förlåt för att jag inte skrivit

Hallå där!

Jag har inte kunnat skriva för att igår morse skulle jag åka till vårt badhus med en kompis, hennes lillasyster skulle ha barnkalas. Vi åt pannkakor, glass, min kompis köpte chips, mjölkchoklad och kolor, och så fick vi nåt sorts chips efteråt. Det var jätteskoj!
På kvällen skulle jag rida, så det blev inget då heller ;)
________________________________________________________________________________________________



Hm, som ni ser håller jag på att ramla ner. Det var pinsamt kan man säga :blush:
Har ni hört den förskräckliga nyheten? Paul the kid är spårlöst försvunnen! :o
Jag tänkte hjälpa Ella och Max att hitta honom. Så jag tänkte till... vad skulle vara roligaste stället för en liten knatte som Paul?
Presentbutiken, givetvis! Där fanns ju leksaker överallt!



Men jag hittade honom inte! :( Vad ska vi göra egentligen?
Vet ni att nästan alla pratar om bygget av terassen? Kolla här:



Puss&Kram ^^


Kommentera snälla :)
Postat av: Poppi_princess

Svar: Okej vad bra att du sa att det var en kill design!!

2011-01-06 @ 11:04:34
URL: http://pandatjejen.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0