En ömröstning har har startat

Hej! Jag mår lite illa just nu,men skriver ett inlägg i alla fall. Här är en omröstning jag har startat: 

Omröstningen Vad ska jag göra för att få bloggen bättre? (http://pandania.blogg.se) är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa omröstningar!

Klicka där och svara så ärligt du kan! Den har jag skapat på min andra dator! Självklart får man rösta mer än 1 gång!!!! Många kramar Pandania00 och panfu gänget! :) :D ;) :love:

Kommentera snälla :)
Postat av: Sahira

Jag vet vad felet är på blogg.se! (Tror jag!)

När jag skulle skriva ett inlägg på min blogg så ville jag veta vad som hände när man tryckte på ''Ändra redigerare'' Jag tryckte där och allt försvann det där med att lägga in bilder och göra fet text! Sen tryckte jag på ''Ändra redigerare'' igen och allt kom tillbaka! :D Du kan ju testa i fall att det blir som vanligt igen! :)



Hoppas det funkar och du får en bra kväll!

/Sahira

2011-01-13 @ 18:37:47
URL: http://sahira.blogg.se/
Postat av: TestpandaN testar

(Jag testar bara)



Hur många gosedjur har du? :question:

2011-01-14 @ 15:38:06

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0