En liten födesledags fest!

Hejsan!

Nu ÄR jag faktiskt 11 år!! Tack allihopa som gjort bilder och sådant till mig, visar det senare :) Är inte lika sjuk längre, därför får jag sitta vid datorn. Men jag tänkte ha en fest, ni kanske inte hinner komma, men det får vi hoppas.

Tid: 15.50(tio i fyra)
Server: Bollyland
Plats: Vi träffas i woobysjön, men sen går vi till min koja.

Hoppas ni kommer!!

Ni har väl sett att snön i panfu är borta? Har inga bilder just nu, då skulle inlägget bli långt! xD Sen ska man gå till staden, där ni ser massa degklumpar. Följ efter dem till ************ och där ser ni Troys stånd(som var borta).
Kramar,

11-åriga Pandania00!


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0