Det är aldrig fel med en osynlig vän!

Hej, allihopa. Är ni trött på mina -utan-bilder-inlägg? Tjaa då får jag väl låta bli att blogga på 1 månad eftersom att det inte funkar! Varegoda, välj själva. Bokklubbs mötet var inte tillräckligt intressant för att jag vill berätta för er, så jag tänkte skriva tips till er som inte mår riktigt bra, inte har någon vän elr liknande. Då kan man göra såhär: 1.Skaffa en riktig vän! Spelar NOT roll ifall din nyfunne vän är gammal, ung, tjej, kille eller har en helt annan religon än du! Bara du hittar en bra vän! :) 2. Kontakta en lärare du har tilit (förtroeende, litar på) för. Eller en förälder, men en vuxen som kan ta hand om situationen. 3. Om inget hjälper dig, skaffa en osynlig vän! Det kan vara en människa, en hund, en katt, ett monster... vad du vill! Själv har jag JÄTTEMÅNGA osynliga djur! Jag och min kompis brukar leka med dem jätteofta! Jag har 6 hästar... De heter:_____ Misty(ska snart till salu eller skänkas till min egen "ridskola" som jag har i trädgården) - ett livfullt kallblod. Hon är fux (ljusbrun) och jättesnäll.______ Akey- En stor läromästare, mörk Nordsvensk. Finns på ridskolan, men varit min i nästan alla år jag haft honom.______________________________________________________________________________Dina - mitt tävlingsfullblod. Dina är stor, svart med tecknet "snopp" och en smal strimbläs. Hon är lite nervös, men from som ett lam och världens bästa tävlingshäst. En klar vinnare._________________________________________________ Salt & Peppar - två busiga barnshettisar som gör klarhet för sina namn. De går aldrig ifrån varandra, om Salt stannar hemma från en ridtur Peppar är på, sätter sig Peppar på backen och vägrar gå ett steg till. :D Eller springer hem. :S Salt är vit och Peppar är gråvit. Jag älskar dem<3 :love:_______________________________ Men jag höll på att glömma - Samira!- Samira -är ett musblack fjordingsto med lugnt temprament. Hon travar lätt och galoppen känns så försiktig, så försiktig... Så har jag förstås Azez... men det är lite jobbigt att prata om honom. Det är så synd! Han är mörkbrun och har vita strumpor och en stjärna i pannan. Men han är mobbad av de andra hästarna.. de biter honom och stryker öronen bakåt. Han står i mitt privata tävlingstall just nu med Akey och Samira. De passar ihop. Nu har jag snackar mycket om hästarna. Men jag har 2 hundar, Charlie (Dobberman, schäfer och border collie) och Lizz(ie) (Border collie) och Lizzie har 5 valpar vars namn jag inte minns vid tillfället. Frezz är en grårandig katt med humör. Hon smyger på råttor och bor inte jämt hemma hos mig. Hehe, sist men inte minst har vi en kanin vid namn Bommulsöra(även kallad Bommi :blush: ). Hon hoppar jättehögt men inte så långt.________________________________________________________ Skaffa ett osynligt djur, det är mitt tips till dig!! Men gör de andra sakerna först, det blir lättast så ;)______________________________________________________Har ni sett mitt nya sätt att byta rad?! Funkar det bra?_________________________________________________________Puss och Kram Er Pandania00

Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0