Den nya skridsko banan har öppnat!

(Jag är hemma därför skriver jag denna tiden på dan)

Ja som ni ser på rubriken! Hej på dig med, Pandania! :mad: Åh sluta nu, Rita. Det var ju inget som hände eller hur? :rolleyes:

Rita är förstås glad för att hon kan skriva igen, men är också sur på mig!! Rita, jag gjorde faktiskt inget. Men ÅÅÅH vad jag skämdes!!! :mad:

Ni undrar vad vi pratar om, och vad som hände? Jo. Titta på den här bilden allra först ;) :



Jag har tappat bort bilden där Rita tvingade mig att ta på mej skridskorna :mad:

Äh sluta nu, du är fånig. Att åka skridskor är ju inga problem! Neej det vet jag väl - men det var mer än 1 år sen jag åkte! Liksom jag trodde att jag glömt hur man åkte... men det gick bra! Ni ser väl ;) Aaa. Men du skämde ut mig totalt!!! :mad: :(

Även fast jag valt en tom server till mig och Rita, så kom iaf "gänget" på Ritas pokoskola. De stod vid läskautomaten och tuggade tuggumi! Ni skulle sett. De är så COOLA! Ja, men Rita blir retad av dem. Hon såg antagligen att jag var pinsam ( :rolleyes: ) Så hon stod där borta vid trappan och skrattade åt mig, men sen såg hon att "gänget" pekade på mig och Rita. Rita skämdes ögonen ur sig, sa hon iaf. Vi fick gå hem. SE NU VAD DU HAR GJORT!!!!!!!! JAG KAN ALDRIG mer gå till skolan! :( Klart du kan ditt pucko ;p Skoja bara. Men din skola börjar inte förrän om två veckor på måndagen. Du har faktiskt MÅNGA dagar på dig. ÄSH!!! Hej då och Kramar ifrån

Rita! och
Pandania00♥ :rolleyes:

Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0