Cily och jag :)

Hallå där!

Är hos mormor just nu. Jag kan inte ta bilder för att paint dampar. :mad: Men jag tog en pröv bild och det gick inte att beskära på mormors paint :(



Aaa som ni ser så står det på bilden :)
cily och jag kom på en sak... det står på bilden :D Vi ska ha den i morgon:

Dag: I morgon (4 januari)
Server: Kidspanda
Plats: Balsalen (Vi kommer nog förflytta oss)
Tid: 14.00 (klockan två på eftermiddagen)

Kom ihåg att det är jag och cily som anordnar träffen! Om någon av oss inte kan komma, kom ändå! :)

Puss&Kram



Kommentera snälla :)
Postat av: Sofie

Hej! Kul att det ska vara en träff ;) Jag har också panfu och jag vill gärna vara med hoppas jag får det :) Jag heter Sahira på panfu :D Hejdå!

2011-01-03 @ 14:04:03
Postat av: Cily

Hej Sofie det är jag cily och Pandania00 som ska ha träffen och du är hjärtligt välkommen vi kommer gå på en runda i hela panfu och kanske stanna till vid några saker och så att det blir lite spänning och kul :love: ja men du får komma och det kan alla andra också Håll höjd Cily

2011-01-03 @ 15:56:10
Postat av: cilla_0

Vad kul! Kanske kommer :)

2011-01-03 @ 16:07:25
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: Juliaplutt

NOOOOOOO JAG SKA OCH ÅKA SKIDOR I MORGON KL 14.00 NEJ... VAD SYND ATT JAG INTE KAN KOMMA!!!!!:(:(:(

2011-01-03 @ 19:43:31

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0