Chattar med Anzy på msn

Jag har tråkigt, men chattar med Anzy på msn och det är skoj:



Vi chattar om panfus hemsida, vi tycker det vita ser konstigt ut på framsidan :S



Kom ihåg:

Kramisar,

Pandania00

 

Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Hej, jag skulle vilja adda dig men ett problem, jag har redan msn och då har jag mitt riktiga namn och efter namn. Suck :( :( Men kul att du och Anzy pratade :) :)



Puss o kram//Iosefine

2011-01-20 @ 18:16:01
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Panfu_Ella

Hej Pandania00, bra blogg.

Alla kan ju inte tycka samma om framsidan av panfu.se/

Men ni behöver väl inte säga dumma saker panfucentralen har jobbat jätte mycket men det.

Har ni hämtat De ruttna frukterna till Jättepandan?

Håll höjd!

Ella

2011-01-20 @ 18:57:39
URL: http://blog.panfu.se

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0