Blandat inlägg

Hej allihopa!

Jag har inte bloggat för att vi hade jättemycket efter skolan... och åt mat hos farmor och farfar. Så klockan är mycket. :blush: En hemsk nyhet: Jag ska dra ut två tänder hos tandläkaren i morgon!

Ush, jag ryser så fort jag tänker på det. Men tänk inte på det då ;) Nej, du har rätt, Rita.

En fråga ifrån Anonym:



Svar: Vilken konstig situation! Sånt har jag aldrig hört talas om. :S Jag undrar om du verkligen har klisrat in headern på rätt ställe då? Så här ser ju början ut på Flowers:




Där som det är inringat i svart, står koden vid #wrapper (http:// min kod till min header...
På bilden, där koden till min header är så står den utgångspunktliga headern, alltså den med blommorna. Ta bort den koden och ersätt med din egen. Sen kan jag tyvärr inte göra mer? Om du talar om ditt namn och din bloggadress blir det mycket lättare att se ditt problem. Kramkram :)
______________________________________________________________________________________________

Titta vilket fint diplom jag fick av PandLina1:



Naaww so sweet! En fråga PandLina: Hur kunde du göra de fräcka ramarna runt om pandorna och göra namnet så coolt? Tacksam för svar^^ Du Pandania, jag fick ett SMS från Laila nyss. Okej, vad skriver hon då? Att... ja det är en fråga. Jag kan ju inte Engelska så bra... läs det själv. Okej då. Så här står det:

Laila: What was it PandLina answered? Reply as soon as you can, Rita! Hugs from Laila

Kan inte du svara, Pandi. Jag orkar inte stava till Engelska ord jag inte ens kan uttala. :tired:
Okej då din late bjällra!

Pandania: She could learn a little Finnish. Fun huh? When are you coming home ....?

Nu ska ni inte tro att jag är bäst på Engelska. Jag fuskar rätt mycket genom att fråga och ta reda på grejer^^
______________________________________________________________________________________________

Har ni hört om Troy? Som Anzy säger, Pankaks-Troy. Jag kanske säger det lite sent men! Här är en bild på honom:



Förlåt Troy men han ser ut som ett litet barn! Kanske en kompis till Paul the Kid?^^ Förresten, på tal om Paul,  hans lekrum är färdigt! Alltså, det här:



Fiiint! Det sötaste är nog den bauta stora björnen, eller fönstren, eller himlen runt sakerna, eller den rutchkane-temasängen... och... Om du ska berätta allt som du tycker är sötast, kommer vi få sitta här hela natten. Klockan är faktiskt fyra minuter över nio!!! Kan jag få sova snart?!
Klart du kan få, Rita. Några minuter till, sen ska vi sova. Bra. Titta, isrinken är borta:



Det ser lite tomt ut, utan Manny eller rinken. Ja, helt enkelt-jag längtar till den gamla. Fast det blir ju säkrare och bättre för Paul... och Kamaria får inte lika ofta huvudvärk! :D Ser ni spåren ifrån balsalen? Jag får en känsla av mystik, tycker inte om det. Fast läskaotumaten kan vara bra att ha! :D

Nu ska vi inte förpesta er mer. Godnatt, sov gott!

Rita! och Pandania00♥


Kommentera snälla :)
Postat av: Ziku, eller vad du föredrar att kalla en!

Hej! Ville bara säga att jag tror "PandaLina1" ritade i ett program som jag också brukar rita i, då kan man rita med sådana där penslar ^^ Men jag är inte säker.

2011-01-19 @ 10:26:22
URL: http://sweetvampire.blogg.se/
Postat av: Ziku eller whatever igen xD

Hej igen! Ville bara säga att du och dina läsare jättegärna får fylla i mallen i min blogg´s senaste inlägg, så ritar jag av er! Det vore superkul ;)



sweetvampire.blogg.se



// :D Svejs!

2011-01-19 @ 13:23:13
URL: http://sweetvampire.blogg.se/
Postat av: PandLina1

Tack för att du tycker om den! ^^

Jag ritar mina bilder i www.pixlr.com

ett riktigt bra ritprogram!! :D

2011-01-19 @ 17:00:20
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: Panfu_Ella och Panfu_Max

Ja hej pandania00!Snart är det guldpanda dag!så då kommer vi in på panfu!Håll höjd Ella och Max!

2011-01-25 @ 17:07:00
URL: http://panfublogsvenska.se

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0