Vinnarna!

Tjena mors! :P

PandLina1 frågade mig när tävlingen skulle avgöras, och jag visste inte riktigt. Jag frågade när jag startade den? Hon sa för 3-4 veckor sedan och jag AAAAAHH! Men sen tittade jag på bloggen och det var för tre dagar sedan xD Men eftersom jag redan fått ca 8 bidrag är tävlingen slut från och med nu. Jag tänker visa alla bidrag, men jag kan tyvärr inte visa max-tjejs. Jag tror den är raderad... :blush: Förlåt max-tjej, men du kan skicka den till mig om du vill! :) Här kommer bidragen iaf:

morys



Anzy



Lizzie_123



PandLina1



max-tjej







Hm.. det är verkligen svårt att avgöra vinnarna, alla är ju så otroligt fina^^
Jag tror att jag ska välja ut tre stycken och dra vinnaren. Det gör jag! *Skriver, klipper*

Vinnaren är...

Nej det är inte bra att dra lott!

Varför?

Då blir det kanske inte den bästa.

Nej, men hur ska vi veta vem som blir bäst dåe?

Fråga din lillebror! :D

Ja okej då... han kunde inte bestämma sig mellan morys, PandLinas eller Sahiras. Vi drar lott och det blir....

morys!

Grattis jättestort grattis morys :)

Här är morys vinnande bidrag:


Ja alltså jättestort grattis till dig! Du ska få 4 priser!

1. En träff + intervju med mig(kommentera när du kan!)
2. Länkning
3. Egen bild om snälla tankar
4. Äran ;)

Sahira kom 2:a och fick de här priserna:

1. Länkning
2. Äran
3. En "handmålad" panda (du förstår vad det är sen)

PandLina1 kom 3:a och fick de här priserna:

1. Länkning
2. Äran

Alla andra får äran. Jag ger inga priser nu, inte ens äran (;) ) För jag hinner inte!

Sees! //Pandania och Rita

Kommentera snälla :)
Postat av: morys

Tack!

Jag vetinte när vi kan träffas men om du har några idèer så kan jag boka in! ;)



//morys och newkidz <3

2011-02-28 @ 19:17:22
URL: http://morys.bloggplatsen.se
Postat av: morys

Tack!

Jag vet inte när vi ska träffas!

Men om du har några ideèr så kan du ju säga dem till mig, så kan jag boka in! ;)



//morys

2011-02-28 @ 19:19:16
URL: http://www.morys.bloggplatsen.se
Postat av: Sahira

Tack så hemskt mycket!!!!!!!!!!!!!!! :)

:love: :love: :love: :love: :love:

2011-02-28 @ 20:43:01
URL: http://panfubloggtjejerna.blogg.se/
Postat av: Rebecca10

Grattis morys! =)



PS:Såg precis att du skaffat Bloglovin. :) Började prenumerera på din blogg.

2011-03-01 @ 18:36:29
URL: http://rebeccatio.blogg.se/
Postat av: Sahira

Det är ändå helt sjukt att jag kom två eftrsom att min var så ful! :D HAHHAHAHAHAAH, började skratta nu XD.

2011-03-01 @ 19:18:06
URL: http://panfubloggtjejerna.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0