Vinnaren av blogstafetten+En liten "tävling/hjälptävling"

Spännande va?? Vinnaren av bloggstafetten är....

mollymo!


Grattis till dig och grattis till alla andra som kämpade väl! Här är dina pris mollymo:

-En träff+intervju med mig(skriv i kommentar när du kan)
-Diplom
-Länkning/header
-Äran!

Så du skriver i en kommentar när vi kan ha intervjun, och så ifall du vill ha en header eller länkning. Du länkas STORT, alltså att jag tipsar din blogg för andra osv. Såhär kom ni andra och det här får ni:
2. PandLina1&cilla_0
- En länkning/bild
- Diplom
- Äran
3. Poppi_princess
-
En länkning
- Äran
- Månadens panda/Veckans blogg (skriv vilket utav det du vill vara i kommentaren)
4. max-tjej
-
Länkning
- Äran
- Månadens panda/Veckans blogg (du får det som Poppi_princess inte väljer)
5. Iosefine/wiooi
-
Länkning
- Äran
6. Sahira
-
Äran
7. wioow
- Jumbopris: En staty(jag gör kanske av ngt och tar bild på, sen blir den bilden din eller målar) + diplom!

wioow fick jumbopris eftersom hon kom sist. Det är inte mer än rättvist! Och här på min blogg är rättvisan stor :) Jag visar alla priser i ett annat inlägg, men mollymo är vinnaren av bloggstafetten denna månad!(februari;) )
______________________________________________________________________________________________

Jag tänkte ha en liten tävling. Eller snarare en hjälp för er bloggare som det går utför med. Ifall du råkar se detta inlägg, och du inte får så många kommentarer eller läsare, så släng gärna in en kommentar att du behöver hjälp. För den här "tävlingen" ska alla hjälpas åt med. Och målet är att fler personer ska läsa de "okända" bloggarnas bloggar! :) Låter det bra? :P
Såhär är reglerna+ information:

Alla ska vara ärliga i denna tävling. Kolla på sin statestik och verkligen våga visa ifall man har många eller få läsare. Jag godkänner inte kommentarerna med era "låga eller höga" såvidare ni inte vill det, så ni kan vara lugna.

Alla som har riktigt många läsare, sisådär 60-100 per dag(eller mer) lägger vi in i kategorien: Kända bloggare. Ni som har lite mindre, alltså kanske inte 59 eller 40, men ungefär 2-10 eller lite mer per dag lägger vi in i: Okända bloggare som behöver hjälp.

Se detta inte som ett dumt inlägg. Jag vet att man kan vara känd bloggare fast man kanske har endast 4 läsare. Men vi stuvar in er i "okända bloggare-kategorin" för att ni ska få ännu mer läsare och hjälp. Det är endast positivt! :D Ni som har många läsare, kan göra en kommentar och berätta att ni gärna vill hjälpa till. Ni som har färre läsare, kan skriva en kommentar och berätta att ni behöver hjälp. Sen kan ni inte göra mer, jag berättar mer senare.

Kom ihåg att kommentera nu! :)

Kramar,






Kommentera snälla :)
Postat av: PandLina1

Jag har ca. 20-35 läsare per dag , men skulle gärna ha flera :S

2011-02-04 @ 17:17:01
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: amanda

jag har bara fjorton läsare inget mer

2011-02-04 @ 17:18:33
URL: http://amanda-1110blogg.bloggplatsen.se
Postat av: Iosefine

Ja jag kom 5 inte värsbäst men det är iallafall något och det är jätte kul att vara med i tävlingar. Det är kul fast man inte vinner.



Okej nu ska jag kolla min statestik....höm det går upp ner upp ner. Hihi men man kan säga på ett ungefär att min statestik ligger på 6-10 per dag. Du är så snäll som gör det här mot dom andra som inte har så många läsare. Jag vill vara med och hjälpa till för dom andra som inte har alls många bloggläsare. Altså minde än mig.



Du är bara för snäll för att göra det här. Du lika snäll som en ängel som vill hjälpa alla :)



Måste tyärr gå nu men vi ses snart.



Stora bamsekramar//Iosefine

2011-02-04 @ 17:27:26
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Crunchii (Poppi_princess)

Hej jag vill gärna att du länkar min nya blogg

http://crunchii.blogg.se/

Och jag vill bli veckans blogg med http://crunchii.blogg.se/



2011-02-04 @ 17:30:58
URL: http://crunchii.blogg.se/
Postat av: Sahira

Hej!



Kul att jag fick äran jättekul asså!

Hehe ;) Jaja något i alla fall. INGENTING :(



Jag har aldrig haft ens 10 läsare,

jag har ca 1-6 läsare varje dag! :S



Vill ha hjälp! ;)



Är du hemma 17:e februari?



Är arg så vill inte skriva mer ..



Du får ingen kram för jag är så arg ;)

/Sahira

2011-02-04 @ 18:02:18
URL: http://sahira.blogg.se/
Postat av: dizzed

Hej. Jag vet inte hur man kollar sin statestik på sina bloggar men jag får nästan aldrig några kommentarer ;(. Jag har bara fåt kanske 4 kommentarer vänta jag ska kolla hur många......Ok jag har faktiskt 19 kommentarer exsakt men dom har jag fåt för länge sen ;(. Snälla kan du hjälpa mig! Då skulle jag bli jätte glad :). ja ja jag hoppas iallafall att du hjälper mig. Jag svarar på några kommentarer så då har jag skickat en kommentar till mig själv typ så jag har egentligen fått 17 kommentarer ;(. Hejdå.

//dizzed.

2011-02-04 @ 21:09:06
URL: http://dizzed.blogg.se/
Postat av: Davi22

Uääääääää, men min & PandLinas´blogg då?

Kom inte den med?

Ajaa, men kan du länka & tipsa vår blogg vi brukar ha typ 14 till 20 läsare varje dag & om vi har typ så ärt vårt rekord 31 läsare.



Davi22

2011-02-05 @ 05:53:43
URL: http://panfukompisar.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0