Vi slutade tidigt idag!

Hejsan svejsan lingongren!

Idag slutade vi 12.20 och bussen SKULLE gå 12.30. Men den kom 12.50!! Vi fick vänta struntlänge :tired: Sen kom den, vi i vår buss kom hem SÅ SENT. Men skit samma ;) Så här såg vårt pass ut idag:



Sen efter klockan 12.00 så pratade vi typ bara tills klockan var tjugo över! :)

Ska spela på lpso.com nu ;)

Hej!

//Pandania00

Kommentera snälla :)
Postat av: MrLucky

Hej Nia :S

Såg din kommentar på min blogg. Jag har typ slutat med den, jag är inte aktiv på Panfu eller så längre.

Plus att jag inte alls har nåt att skriva om, och ingen lust med det heller :P

Bara så att du vet.

Kanske ska radera alla mina inlägg oxå, vill inte att dom i min klass ska få reda på bloggen.

Och kanske bara använda den som en mötesplats för mina vänner =P



//MrLucky

2011-02-02 @ 16:10:08
URL: http://mrlucky.blogg.se/
Postat av: Iosefine

Oretvist, du får sluta tidigare än mig. Jag slutar 15:25 och jag brukar vara hemma 16.00 ungefär men idag kom jag hem 16.20 tror jag. Det var jätte halt höll på att halka hela tiden nästan :( Men synd att du fick vänta på bussen så länge. Det är inte kul att vänta på en buss som kommer försent.



Kram kram//Iosefine

2011-02-02 @ 17:25:55
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: amanda

padania00 det har hänt fruktansvärd för jag berättar det på messengers oki?

2011-02-03 @ 12:48:51
URL: http://amanda-1110blogg.bloggplatsen.se

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0