Var jag jobbar i panfu

Hej! Jag tänkte visa lite vart jag jobbar^^ Kul, va? Nej kanske inte, men så att ni vet, ni kanske vill hälsa på mig? :P Här kommer det.

Måndag:



Ridlärare + stallflicka ;)

Tisdag:



Jag har bara 20 min pass i kiosken, för jag kommer hem ca 19. 00 då ^^

Onsdag:



HAHA :P Jag jobbar faktiskt som vakt på onsdagar. Men det är jättetråkigt. Bara banna småungar som kommer för att sno Brunos mat (som inga gör :tired: )

Torsdag:



Tränare :P

Fredag:



Pink Lady är en rosa bolly som jag förälskat mig helt totalt i. Om ni inte vet det flyttade Laila till Frankrike igår, och Pink Lady har nästan helt totalt gömt smärtan för mig. Kanske ska köpa henne? :P

På Onsdag har jag ledigt från vaktjobbet, för att då ska jag dra ut en tand till :S Då måste jag, bokstavligt talat, tugga med framtänderna. För man har tre tänder om man räknar från vänster framtand, samma med högra. Så då har jag bara 2 tänder på vänstra sidan, och när man har dratt ut en tand just så kan man inte tugga där :S :bigeyes: Och på andra sidan, drog jag ut en tand på samma ställe för ungeför 1 månad sen. Men tanden framför hålet på höger sida är jättelös, så jag kan ju inte tugga där heller :S

Ush vilket ointressant inlägg! :P

Men nu ska jag äta pannkakor, see you later^^


Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Jag kankse kommer och hällsar på nån gång när du jobbar. Hihi :D



Nee stackars dig. Måste du dra ut en tand. Stackars dig. Jag drog ut 2 tänder en gång. En på var sida.

:( Men nu har jag inga mer tänder som ska dras ut :D Hoppas det kommer gå bra :)



Pannkakor vilket fuks. Jag vill också ha det. Det är så gott. Jag får väll göra det nån gång när jag kommer hem. Om jag orkar. :P Haha.



Kram kram//Iosefine

2011-02-28 @ 17:39:58
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Sahira

Svar:

Jag säger det på msn sen när vi båda är inne :D .

Kramizzzz :love:

2011-02-28 @ 18:10:23
URL: http://panfubloggtjejerna.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0