Smily-guide

Om ni vill skriva smilysar i kommentarerna eller på inlägg, så ska jag berätta de enklaste smilysarna! Jag skriver med mellanslag, men skriv inte med det för då ser ni inte smilysarna!

:) = : )

:( = : (

:P = : P

:D = : D

:O = : O

;) = ; )

:S = : S

;( = ; (

:| = : |

;p = ; p

:question: = : question :

:rolleyes: = : rolleyes:

:love: = : love :

:blush: = : blush :

:mad: = : mad :

:cool: = : cool :

:tired: = : tired :

:bigeyes: = : bigeyes :

:thumbup: = : thumbup:

:thumbdown: = : thumbdown :

Hoppas ni fick lite hjälp! :)

//Pandania00 


Kommentera snälla :)
Postat av: cilla_0

Jag fick jätte mycket hjälp.

Kiitos (betyder tack på finska)

2011-02-20 @ 07:36:25
Postat av: samma

blush det fungerar inte

2011-05-05 @ 09:43:06

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0