Sjuk, har dålig updatering :/

Ja sry allihop! Jag hänger efter lite i panfu :( Men iaf, idag pratade jag med Kamaria och tittade i teleskopet:

Hihi... :D Oops... jag vet att Evron är riktigt mäktig, men det ser så roligt ut när han står med en pannkaka i händerna. För er som inte vet(ungefär 0 pandor, ca 10 000 pers) så ska Evron försöka få Paul att dra Bitterland till Panfu. Paul sitter här:



Kamaria berättade att jag och fyra vänner skulle kasta vattenballong på han, så jag letade upp några hjälpsamma kompisar och vi kastade! :D

Men sen.. säger Kamaria "stopp" och något mer, och sen att det är försent.. att Evron är ibland oss. Men att hon ska skydda mig! Jag började gråta.. som om allt var mitt fel... :( ;( Men Kamaria sa att jag skulle sluta.. tyvärr(men också kul) har vi fått en ny karta. (Tyvärr för att Bitterland sitter ihop med den):




Så jag gick till Oscar och pratade med honom istället. Han viskade i mitt öra: "Jag stannar nog kvar i panfu" Han sa också att ifall jag lyssnade på honom varje dag, skulle jag få 100 guldmynt om dagen! Jag bara liksom :bigeyes:!  Men sen gick jag till Gulliver, och han gav mig en tröja och åkte! Nu är jag lite arg på honom!! Superarg, faktiskt! Bara komma hit och be om omöjliga saker för att sen åka! Utnyttjing, kallar jag det! :mad: Men han orkade väl inte stanna kvar. Han skulle ju bli en jätte! Ja det förstås... men ändå! :(

Jag är ju sjuk, så jag kan inte skriva så mycket idag! Men vi ses kanske i morgon :) Kram!

//Pandania00


Kommentera snälla :)
Postat av: Amisamanda

Nej!! men nu ska jag ta bort min blogg



//amisamanda

2011-02-09 @ 20:42:04
URL: http://har ingen längre!!

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0