Ritas badkalas!

Hej, allihopa! Jag hämtade Rita tillsammans med max-tjej precis i tid och vi gick till badkalaset(det här är förmodligen enda och ABSOLUT SISTA gången ni ser mig utan min vanliga klädstil)! Först var det bara vi tre, så vi bytte om och jag tog bild:



Snygga badbrudar ;)

Flera bilder:



Det var jag, max-tjej, Rita och BULEN6



Sen kom Sahira och Pandani2000 och vi sjöng för Rita :)











Vi köpte glass där inne! Jag ville ha en "mormor jordgubb" de finns faktiskt och är jättegoda :D



Där åt vi upp, BULEN6 hade gått.

Tack Sahira, max-tjej och BULEN6 för att ni kom på Ritas badkalas! :) Vad säger man, Rita? Tack allihopa... tack.. Vi ses! Stopp stopp, inte så brottom, Rita. Jag har en liten bild till dig. Här kommer den:



Oh....! Vad tycker du om den, Rita? Den är inte helt sugig eller? Nej absolut inte! (Hur kunde jag tro att Pandania inte gillade mig? Jag tar tillbaka det dära!) Såbra då :) Men nu måste vi verkligen gå. Herrå!

//Pandania + Rita!

Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Ååå gud förlåt. Jag glömde helt bort att den festan var. Herre gud förlåt mig så mcyket. Jag hade lite saker att göra idag. Jag lovar nästa gång du eller Rita har en fest då ska jag komma :) Förlåt igen.

Hoppas det inte gjorde nåt.



Kram kram din vän//Iosefine

2011-02-21 @ 15:43:00
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Var med och bli en roll i sagan jag kommer skriva på min blogg! :)

Länk:

http://bearloves.blogg.se/2011/february/saga.html?_tmp=ef0292cebfbcccb11d7fad4c01bd8216db8f6ee1



Läs mer i inlägget jag länkade nyss!



//Bearlove



P.S. Snälla, snälla, kan du be dina nära och kära i panfu att också "delta"!

2011-02-21 @ 20:26:11

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0