Rita skriver- som det låter! :P

Hej, RITA HÄR! :P Jag tänkte skriva resten av detta inlägg- som det låter(hur man uttalar det)!

Hoppas ni anmäler er till Pandanias tävling. Dä kommer bli jätteskoj att se alla bidrag. Dä blev inte så mycke annan skrivsätt än när man skriver vanligt, för man skriver ofta som det låter. Här kommer några namn istället:

Angelica=Anjelika
Sophia=Sofia
Anne-Marie= AnnMari
Cornelia= Kornelia
Josephine=Josefin
Pernilla= Pärnilla

Det var dem jag kom på. Titta här:


HAHA fräckt va? ;)

//Rita! (Jag ska fixa namnskylt)


Kommentera snälla :)
Postat av: Sahira

Jag vet hur man gör bilden men säger det inte här ;) .



Kram, du är bäst :love: :love :love:

Bilden stämmer också för din blogg är bäst :love:

2011-02-26 @ 16:52:56
URL: http://panfubloggtjejerna.blogg.se/
Postat av: PandLina1

Ritaaa!!!

Du tog mitt namn!! xD

2011-02-27 @ 08:23:47
URL: http://pandanlina.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0