Mina topp 10 listor!

Hej!

Som ni säkert vet, håller jag och PandLina1 på att lära oss Linda Bengtzing´s låt "E det fel på mig" xD Den äger tycker vi! Jag ska göra topp 10 listor, b.la en med Linda Bengtzing´s bästa låtar^^ Här kommer den första:

Linda Bengtzing´s absolut bästa låtar

1. E det fel på mig
2. Jag ljuger så bra
3. Värsta schlagern (tillsammans med Markolioo
4. Hur svårt kan det vá
5. Alla flickor
6. Victorious (tillsammans med Velvet)
7. Diamanter

Sen kom jag inte på fler ;)

Här kommer topp 10 på mina favoritplatser:

Mina favoritplatser

1. Datorn
2. Stallet
3. Hos farmor & farfar
4. Mina kusiner
5. Mormor
6. Hos min bästis
7. I leksaksaffären
8. Liseberg
9. Godisbutiken (lol :P)
10. I skolan xC (xD)

Mina favorit kläder

1. Mjukisbyxor och mössa
2. Mjukisbyxor och mössa
3. Mjukisbyxor och mössa
4. Mjukisbyxor och mössa
5. Mjukisbyxor och mössa
6. Mjukisbyxor och mössa
7. Mjukisbyxor och mössa
8. Mjukisbyxor och mössa
9. Mjukisbyxor och mössa
10. Mjukisbyxor och mössa

HAHA ;p

Mina favorit personer

1. Mamma & pappa (kunde inte välja en)
2. Min bror
3. Farmor & farfar
4. Mormor
5. Morfar
6. Min ena bästis, flyu2me
7. Min andra bästis, J
8. Mina internetkompisar (PandLina1, max-tjej, Sahira, Amisamanda mm...)
9. Hedda
10. Er, käre läsare! (Ni är absolut inte sist på min lista, men de andra känner jag ju)

KRAAAM! :)


Kommentera snälla :)
Postat av: Davi22

Hej, var gärna med i en saga på min blogg ;)

Och tipsa gärna sagan i din blogg :)

Tack tack!

//Davi22

2011-02-27 @ 21:00:44
URL: http://davilina.bloggplatsen.se/
Postat av: Sahira

Mian favorit personer är vårt ''girlteam'' du vet vi <3 Åh det var verkligen kul när vi var tillsammans :) Världens största kramar från mig du är bäst :love: //Sahira

2011-02-28 @ 17:24:42
URL: http://panfubloggtjejerna.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0