Förlåt att jag inte bloggat så mycket!

Hej, alla som fortfarande läser min usla blogg...

Vet att jag inte bloggat på ett tag, men jag har 5 bloggar att ta hand om... ja, ni hörde rätt! 5!! :o Två st vet ni redan. De andra tre får jag tyvärr inte ge ut adressen, för det är andra som behöver hjälp med sin blogg + en annan som jag och min klubb har. Men ni ska få en "Förlåt-För-Att-Ni-Inte-Får-Några-Inlägg-Bild":

:love: :love: :love:

Till er! :) Och sen en bild till Sahira, som fyllde år i går. Här kommer den, kompis:



Inte så fin, men... :( I alla fall. Om ni fyller år kan ni väl skicka en kommentar ungefär 2-3 dagar innan dagen med stort D börjar? Så kan jag visa bilden på er födelsedag eller dagen före. Okej? I kväll kanske det blir att se på film och äta chips, jag vet inte. Man kan ju alltid hålla tummarna... :thumbup:




Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Pandi det gör inget. Kan förstå att det blir väldigt mycket för dig. Men jag vet att du kan klara det:) Själv har jag inte bloggat så mycket. Jag är just nu sjuk men jag håller på att bli frisk :D



Kram kram din vän//Iosefine

2011-02-18 @ 18:50:27
URL: http://willesminne.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0