Jag har vunnit bloggstafetter!

Hej!

Sahira ville att jag skulle visa priset, för jag vann henns bloggstafett! Så här fin var bilden:



Titta vad fin O.o

Sen har jag vunnit Iosefines också, men jag missade det :blush: men här är hennes (också) fantastiskt fina pris:



Det gör mig så glad♥

max-tjej, här är din namnskylt:



Blev inte så nöjd, men får hoppas du tycker om den :S

Sen är ju max-tjej månadens panda och Poppi_princess(crunchii) månadens blogg, men fick inte in det i designen så får skriva med deras bilder sedan.

Hej!


Kommentera snälla :)
Postat av: kirby8

Nu blev jag sugen på att vinna en saga :). Jätte bra blogg <3.

Hejdå och ha det bra.

//kirby8.

2011-02-06 @ 19:50:47
URL: http://dizzed.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0