Jag fixar BILDER TILL ER!

Hej!

Jag har bestämt mig för att, ifall ni gör någonting bra så ska ni få en liten bild från mig! Den jag gjorde till max-tjej var mest på skoj, men hon är en bra vän!^^ Så skriv någonting bra ni gjort i en kommentar, och få en fin bild!

Om ni fyller år så skriv det ca två dagar i förväg, så ger jag er bilden på D dagen! :)



P.S Ny header och design är på väg. D.S

Kommentera snälla :)
Postat av: Erika

Jag fyller år den 27 fabrurie. Allså om 2 dagar. Jag fyller 10! Hoppas du fixsar en bild åt mig

\\\ Mvh Erika

2011-02-26 @ 10:49:27
URL: http://erikakasja.blogg.se/
Postat av: Sahira

Jag har gjort mycket bra saker och mycket dåliga, jag har bråkat med en kompis sen i början av 3:an (vi har känt varandra sen i förskoleklassen, och vi var bra kompisar innan) Vi har bråkat väldigt mycket! Om små saker bara men det tar aldrig slut :(, för inte så länge sen sa jag förlåt ganska länge och verkligen menade det om du förstår, jag vet ju hur kul hon och jag har när vi är samms. Men hon tittar blickar på mig i skolan hela tiden och jag mår jättedåligt, det känns som om någon filmar mig hela tiden. Jag ignorerar henne typ nu, jag har pratat med mamma och så, orkar inte skriva mer om det nu men man kan väl säga att det var något bra att jag sa förlåt och vekrligen försöker stoppa bråket xD //Sahira

2011-02-26 @ 13:02:10
URL: http://panfubloggtjejerna.blogg.se/
Postat av: Ninen!

Jag fyllde 100 pandadagar igår :D

2011-04-18 @ 07:59:47
URL: http://panfusegnaninen.bloggplatsen.se

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0