Hos mormor

Hej allihopa! Jag har inte bloggat så mycket idag... men jag har haft en anledning. Först badade jag men min kompis och hennes syster, sen hämtade mormor mig och min lillebrorsa så åkte vi hem till henne, och åt manna frutti och drick yoghurt^^ Sen åkte vi och såg på bion trassel :P Mitt betyg(av tio): 8/10- en stark åtta!! Snart ska vi åka hem igen. Asså om ungefär en timma eller så:P Men i morgon blir det nog inga inlägg... för att vi ska åka och besikta bilen och gå på McDonald´s. Det ska bli kul! ;p Så då ses vi inte i morgon... :( Men kanske, KANSKE hinner jag göra ett inlägg på kvällen! Det kanske jag kan... ja men då så:D Sees!

//Pandania00

Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0