Era priser! (Bläddra ett inlägg ner så förstår ni, läs hela det)

Hej igen! Om ni inte förstår så bläddra ett inlägg och läs hela inlägget för att inte missa information! Här är mollymos intervju, jag skriver med tjock text mollymo med vanlig:

Hur känns det? Att vinna bloggstafetten?

BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!!! xD

Vad tänkte du när du såg det?

Att jag måste tacka alla som röstade... xD Och att det var jättekul!

Varför vill du blogga?

För att det är roligt, det finns ingen som helst anledning om ingen läser ens blogg! Det ska vara roligt.

Vad vill du säga till mina goa läsare?

Att de bara är bäst, och att de ska fortsätta läsa Pandanias bästa blogg!

Tack du är så snäll Molly<3 :)

Varsågod :)

Här kommer resten av dina priser:



Den är inte så snygg, men du får ta den som den är, Molly :S :)

Länkningen:

Gå in på mollymos fantastiska blogg med ett enkelt KLICK!

Jag länkar dig mer till mina riktiga vänner och sånt ;)
Och här kommer ÄRAN, det viktigaste utav allt!

Grattis mollymo!

2:orna, PandLina1 och cilla_0´s priser(ni får en bild var, ni är ju ändå med i mina länkar och jag kan länka er mer sen) kommer här..

PandLina1´s bild



och cilla_0´s:



(Inte så fina gjorda, men jag hoppas det duger! :) )

Äran: Grattis mina vänner!

3:an Poppi_Princess pris:

En länkning(till hennes nya): KLICK!
Nu är du också veckans blogg också, lägger upp dig i designen sedan! :) Och här kommer äran: Grattis! :)

4:an max-tjej

Länkningen: HÄR!
Äran: Grattis.
Du är månadens panda också, laddar upp den i designen ;)

5:an Iosefine 5:an wiooi

Era priser:

Iosefines blogg

wioois blogg

Äran: Grattis till er båda!

6:an Sahira

Äran: Grattis Sahira!

Sen slängde jag in en liten länkning till Sahira bland mina länkar, en länkning till får du: SAHIRAS BÄSTA BLOGG!

7:an wioow:


Sorry, men jag gjorde den snabbt. Diplom:



:) Nu ska jag logga in i panfu och se vad som händer! :)

Kramar,











Kommentera snälla :)
Postat av: Sahira

Tack så mycket för länkningen! :D



Kram!

/Sahira

2011-02-05 @ 09:03:49
URL: http://sahira.blogg.se/
Postat av: PandLina1

Taack ^^

2011-02-05 @ 09:11:16
URL: http://pandanlina.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0