En saga

Jag ska inte börja med sagan här, utan tipsa om att Bearlove vill ha medlemmar till sin saga. Jag ville vara kaptenen eller mormor XD Men här kommer länken:

BLI DELTAGARE BEARLOVES SAGA!!!

Vet ni en konstig grej, förresten? Jo, att jag lever baklänges kan man säga :S En liten bit i alla fall. Det började när jag gick i förskolan... min ena kompis hade väldigt mjuka sockor, såna där tjocka. Jag skrek "Akta dig!" till henne helt plötsligt utan att något hände. Och fyra sekunder efter halkade hon på sockarna och slog i huvet! Alla liksom bara :O :bigeyes: O.o

Nu är jag ännu bättre på den "kraften". Jag ser mer som kommer hända, men oftast är det att jag ser det ungefär en månad innan, i dröm eller på riktigt i huvudet. Sen en månad efter det, så händer det. Knäppt, va? Jag kommer inte säga vad som kommer hända med Bearloves saga, ifall den blir bra eller inte ;) För då är det lite... fusk? Jaja(säg inte att jag skryter, för det gör jag inte).

//Pandania00

Kommentera snälla :)
Postat av: Anzy

OHHHH!!! DU har också sånna krafter! :O Vi har nått gemensamt för det där kan jag också veta! Min pappa sa såhär: När började andra världskriget jag sa 1939 (Ja chansade helt random) han bara bra! Och när sluta det! (Jag chansa helt random igen) 1945 och jag hade rätt! Och en gång drömde jag att vår lärare delade ut nya No-böcker till oss och råka tappa en i golvet och nästa vecka hände det!!

det är inte på låtsas det är riktigt! Coolt att du också kan :D

2011-02-27 @ 00:12:33
URL: http://anzylanzy.bloggplatsen.se

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0