En fråga, två bilder

mollymo: Hur får man så texten inte blir stor i Rubriken? Kram.

Svar: Gå in på din stilmall och bläddra tills du ser det här:


Där det står "text-transform: none;
Står det inte none först. Det står upcase eller något annat sånt. Men det ska stå none där. Så tryck på förhandsgranska och KLART.

Jag ska skaffa en bloggsvar tror jag, det lär nog behövas! :D

Ni minns att jag skulle ge bilder ifall någon gjorde något bra? Här kommer Sahiras bild:



Där kom den, Sahira! Hoppas du blev nöjd ;p Här kommer Erikas bild, hon fyller 10 år idag:



Vi grattulerar vi grattulerar, vi grattulerar Erika idag, med blommor och med blader, vi firar denna dagen, vi grattulerar lilla Erika idag!

*Grattis på 10-årsdagen*

//Pandania00

Kommentera snälla :)
Postat av: Sahira

Haha, tack för bilden! :)



Kram :love:. //Sahira

2011-02-27 @ 12:37:24
URL: http://panfubloggtjejerna.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack för bilden :love:

Du är verkligan snälla :)

2011-04-02 @ 11:55:42
URL: http://erikakasja.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0