En elak kommentar, och en fnittrande upptäckt!

Hej!!

Tack allihopa, för att ni kommenterar ett så simpelt inlägg där man bara berättar att man just då ser på eclipse. Det värmer, att ni vill kommentera min blogg bara för en sådan sak :)

Nyss fick jag två kommentarer av någon som heter "Yangelyn". Första var snäll, hon hade en godkänd e-mail adress och ingen bloggadress. Den var snäll, inget speciellt elakt stod det där. Men sen fick jag en elak av samme person, kolla här:



Korvrumpa? Jag äter inte ens korv. Jag är inte störd i huvudet. Var har du fått det ifrån, kan man undra? Om ni undrar varför ni inte kan se kommentaren så godkänner jag den absolut inte. Jag kan bli stämd från blogg.se om jag visar en sådan kommentar, men jag kan ju också stämma den där "Yangelyn" vilket jag inte kommer göra. Förresten, kompis, du kommer inte undan. Du har samma IP adress som på den första, snälla kommentaren. Så kom nu inte och säg att någon har "hackat" dig. Det är du som är elak mot mig, men jag tar inte illa upp. Jag tål kritik för både min blogg och mig själv. Men sånt där är bara barnsligt och dumt, förstår du väl, "Yangelyn"? Ta inte illa upp, för det gör inte jag.
_____________________________________________________________________________________________

Idag så upptäckte jag, Penny och Moss en grej! Rita var också med till och börja med, men detta är lite pinsamt så vi ville inte att hon skulle få reda på det. Pinsamt för Laila, alltså^^ Om ni undrar vem Penny är, så är det Pandani2000. Jag kallas ju Pandi och vi tyckte det var bra ifall Pandani också hade ett smeknamn. Så det blev Penny :3 Men i alla fall. Jag och Penny hade lite skoj, dansade till musik. Mest Penny, för jag är ju sjuk, nästan frisk. Plötsligt stötte Penny till ett bord. På bordet låg en låda. Vid den brukar Laila måla. Rita hörde dunsen när lådan ramlade ner från bordet och sprang fram till oss. Jag såg genast att det var Laila som skickat ett "brev" och puttade bort Rita, som blev småsur. Ja, vad var det egentligen som Laila skrev?? Du vet att jag inte kan läsa Engelska, eller en liten söt rosa bollys handstil!! :mad: Rita, jag tror jag har en paj i köket. Jag är inte hungrig, vill du ha? Ja ja ja! Får jag...? Klart. *Springer till köket* Haha, mitt starkaste kort :D Ritas väg till hjärtat går genom magen, och lurendrejeri ;) Men nu till historien. Vi kunde inte läsa vad Laila skrivit från början, och vi vet fortfarande inte det eftersom vi inte kan läsa bollysars handstil. Men vi vet vem som ska få det, tror vi. Så det återstår bara att se vad som väntar...^^ Jag tror bestämt att det snart kommer berättas på min andra blogg med Sahira. Kolla där:D


Puss&Kram så länge!

 


Kommentera snälla :)
Postat av: Sahira

Det var väldigt elakt att skriva så till dig!

Så barnsligt precis som du säger. Att aldrig dom som skriver sånt fattar att det finns något som kallas IP-nummer?! ;) Vill prata lite med dig! :)



Kram, kram!

/Sahira

2011-02-15 @ 18:29:40
URL: http://sahira.blogg.se/
Postat av: Iosefine

Ingen säger något dumt til dig. Förästen ingen ska säga något rum till nån. Men den personen som skrev det där det var fel av den personen att skriva det. Jag tycker hon/han ska be om ursäkt.



Om vad kan det stå på det där brevet. Är väldigt nyfiken. Hoppas man får reda på det snart ;)



Kram kram din vän//Iosefine

2011-02-15 @ 18:49:13
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: PandLina1

Yangelyn är säkert avis på dig , när hon/han skickar såna där kommentarer ^^



//PandLina :)

2011-02-16 @ 08:11:22
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: rättighets person för internet

Hej jag är rättighets person för internet och jag hoppas du vet att man inte ska dela ut personliga information för andra flera gör det! Hjälp oss att fixa det hälsningar rättighets person för internet

2011-02-16 @ 12:55:32
URL: http://..............
Postat av: Sahira

Vi måste ju prata .. När kan du logga in? :)



Kram, kram!

/Sahira

2011-02-16 @ 13:45:21
URL: http://sahira.blogg.se/
Postat av: Madde!

BAHAHAHA! KORVRUMPA! SERIÖST! DET MÅSTE VARA DET MINST FÖRNEDRANDE ORD JAG NÅGONSIN HÖRT!

2011-02-24 @ 20:56:59
Postat av: wioow

tja hej pandiania00 jag flåter dig en en gång jag har börjat att skriva på min blogg kul va! :-) hoppas vi ses snart din snälla wioow

2011-03-20 @ 20:21:46

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0