Det här är allvarligt!

Hej alla pandor,

har ni hört det som skrivs på bloggen idag? :o Jo såhär står det:


 

Oj då... jag tror VERKLIGEN INTE att det här är bra. Jag vill inte att panfu ska försvinna :( Vi får hoppas att Kamaria kommer på något! Sen kollade jag i kikaren, som Ella och Max sa. Och titta vad jag fick fram:



Han ser så liten ut... men det är ju visserligen "Krucio" nu också. Bilden på Kamaria och sin spåkula:



Detta är ruskigt märkligt. Jag kommer INTE våga släppa ut Rita eller någon av de andra djuren på ett tag! :S

 <--- Titta vilken liten bild! Och jag sparade den i storlek 1000... :blush:
Till skillnad från den här:

Jag tror Evron kommer synas bättre och bättre för varje dag. Det här är nog inte bra, kan jag säga er! :o Jag tror också att Evron har så mäktiga krafter att han kan flytta ett helt moln. Eller så kan han inte det, men med hjälp av Paul kan han. Titta också vad som hände när jag gick till simbassängen i går:



Det låter märkligt också. Om det pratas i den där högtalaren som aldrig används, är det något extremt viktigt som händer. Det är nog just det...! Och idag gick jag för att ta en glass:



Det är också onormalt... det har alltid hörts musik i de högtalarna! Jag gick förstås till slottsterassen, men Kamaria har inget att säga mig, sa hon.
Nu ska jag försöka hindra Rita att gå ur kojan, och säga hej då till er!

Hej då!!(och låt inte era djur gå utanför kojan :S ;))


Kommentera snälla :)
Postat av: dizzed

Va!!!!! Jag måste låsa min träkoja nu på panfu!!!!! Tack för varningen att den onda trollkarlen eller vem han är, är här!!!!!!!!!! Jag har också sett en som där: Lystring, lustring grej men det konstiga är att dom bara kommer ifrån högtallor eller vad det hette :S. Jag såg en vid slots discot igår :S. Lycka till och bra blogg.

//dizzed.

2011-02-07 @ 18:37:13
URL: http://dizzed.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0