Dagens bästis!

Hej, allihopa! Jag ska börja med dagens bästis istället för dagens panda. Bra, va? Det går till så, att om ni gjort något bra gör jag en bild åt er och ni + eran blogg blir uppvaktade i bloggen! Såhär ser "dagens bästis" skylten ut:


Och dagens bästis är.... Amisamanda! Grattis, kompis! Här har du din länkning: KLICK! Och här är din bild:



Jag blev inte så nöjd med den, men är det ok att den är lite ful?^^ Om ni inte tror att Amis är mästare på design, be henne visa er någon av sina designer så får ni se! Hon är mycket bättre än alla jag känner! Och vilket program använder hon? Jo Gimp! Lomise tycker det är dåligt, men hur kan man då få såna bra designer som Amis klarar av att göra?


Kommentera snälla :)
Postat av: davi22

Kan jag få vara det någon gång?

2011-03-01 @ 06:48:01
URL: http://davilina.bloggplatsen.se/
Postat av: Anzy

Snälla läs detta inlägg :) Plzz :)

http://anzylanzy.bloggplatsen.se/2011/03/02/4749396-grattis-mamma/#kommentarer

2011-03-02 @ 22:05:18

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0