Är du en kattunge eller hundvalp?

Gör testet! Skriv i kommentar vad ni fick, så sammanställer jag vad ni fick åt er!
________________________________________________________________________________________________

♥.Du har en eftermiddag för dig själv, vad gör du?
1. Tar med en bra bok, går till parken och lägger dig i solen.
2. Gör något aktivt, t. ex springer, går eller simmar.

♥. När du umgås med dina kompisar, vill du...
1. Sitta tyst och lyssna på vad de andra pratar om.
2. Prata, prata, prata! Du gillar verkligen att bra.

♥. Hur ser ditt sovrum ut?
1. Perfekt! Allt är i ordning och jättesnyggt.
2. Nja, det är lite rörigt. Att städa är inte det roligaste jag vet.

♥. Är du duktig på att bevara hemligheter?
1. Ja, jag är bäst! Jag kan verkligen hålla en hemlighet.
2. Jag har en dålig vana att avslöja hemligheter då och då.

♥. Om du träffar någo för första gången, hur reagerar du?
1. Jag låter vänskapen få tid att utvecklas. Jag gillar inte att stressa med sånt.
2. Jag ääälskar att träffa nya människor. Jag gillar att ta reda på allt om dem.

♥. Om du ska ha en fest för dina favoritvänner, vilken sorts fest blir det då?
1. En stilla kväll med massor av prat, DVD-filmer och god mat vid brasan.
2. Partyyy! Jag vill ha en vild kväll med mina bästa vänner. Vi dansar och lyssnar på musik, såklart!

♥. Vilken är din stil?
1. Jag gillar att ha snygga kläder som ser bra ut!
2. Jag gillar coola, rockiga kläder, t. ex häftiga stövlar och jeans.
_____________________________________________________________________________________________

Svara i kommentarerna hur ni vill, ett exempel är:

1.

Svar: 1

Eller:

Fråga 1:
1 (Tar med en bra bok, går till parken och lägger mig i solen)

Gör ungefär så ;) Skriv också i kommentarerna ifall ni inte vill att jag ska visa det!
Sen efter ett tag så sammanställer jag allas svar (utan att säga vad ni svarade) och skriver på er blogg(om ni har någon) vad svaret blev ;) Förstår ni?

Jag och max-tjej lekte lite och gjorde bilder till varandra ;) Hon försökte skicka sin bild men det gick inte, men här kommer bilden jag gjorde iaf:



Den blev inte lika bra som max-tjejs :S Men hoppas du blev nöjd med den, max-tjej ;)


P.S Ser ni att jag bytt smilysar? :P D.S

Kommentera snälla :)
Postat av: Sahira

Hej jag måste ju testa! :)



Fråga 1. Du har en eftermiddag för dig själv,

vad gör du?

Alternativ 2. Gör något aktivt, t. ex springer,

går eller simmar.



Fråga 2. När du umgås med dina kompisar, vill du...

Alternativ 2. Prata, prata, prata! Du gillar verkligen att bra.



Fråga 3. Hur ser ditt sovrum ut?

Alternativ 2. Nja, det är lite rörigt.

Att städa är inte det roligaste jag vet.



Fråga 4. Är du duktig på att bevara hemligheter?

Alternativ 1. Ja, jag är bäst!

Jag kan verkligen hålla en hemlighet.



Fråga 5. Om du träffar någon för första gången,

hur reagerar du?

Alternativ 2. Jag ääälskar att träffa nya människor.

Jag gillar att ta reda på allt om dem. (Det alternativet var i alla fall det som passade bäst...)



Fråga 6. Om du ska ha en fest för dina favoritvänner, vilken sorts fest blir det då?

Alternativ 1. En stilla kväll med massor av prat, DVD-filmer och god mat vid brasan.



Fråga 7. Vilken är din stil?

Alternativ 2. Jag gillar coola, rockiga kläder,

t. ex häftiga stövlar och jeans.

2011-02-24 @ 15:01:57
URL: http://panfubloggtjejerna.blogg.se/
Postat av: mollymo

2

2

2

1

2

2

2

;)



2011-02-24 @ 19:54:23
URL: http://panfumollymo.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0