Slutar INTE!! :D

Hej alla läsare!♥

Har bestämt att INTE sluta blogga här! :D
Förstås, jag har velat fram och tillbaka... velat sköta om denna bloggen, eftersom jag bloggat såppas länge, men har också tänkt att man blir retad på riktigt ifall man har Panfu ;(
Jag får väl försöka i alla fall :)

Uppdatering: Klara kommer inte blogga här, hon kan tyvärr inte! :(

Kommentera snälla :)
Postat av: Anonym

haha :)

2011-08-14 @ 19:17:28
Postat av: Anonym

hur får du ditt ljud att fungera NÄR DU SPELAR IN MED HYPERCAM 2??

2011-08-16 @ 15:28:06
Postat av: BUNNYCOOL

Bloggstafett på min blogg. Gå in på kategorin tävlingar och anmäl dig via en kommentar.

2011-08-16 @ 23:31:49
URL: http://thebunnycool.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0