Intervju: Poppi_Princess

Varför tror du att du är 'berömd'?

För att jag hette pompomkitty och hade en pandablogg kanske?

Vad skulle du vilja förbättra med Panfu?

Att få chatta längre, och att man kunde skicka egna meddelande typ brev och sånt... som man kunde säga "vad gör du?" eller något.

Vad är bra med Panfu?

Allt tror jag! :thumbup:

Vilka pandor i Panfu skulle du aldrig kunna lämna?

Alla mina vänner, eller absolut alla pandor. Alla betyder lika mycket för mig :love:

Tack för intervjun, Poppi_Princess! :D

Varsågod :)

Och en bild på oss två.



Älskar min Panfu Mamma<3


Kommentera snälla :)
Postat av: Poppi_princess

Älskar dig med gumman <3 Fin bild :)

2011-08-12 @ 11:38:13
Postat av: Erika♥

Vill,du vara med i veckans blogg?

2011-08-12 @ 18:21:36
URL: http://erikakajsa.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0