En ritt på enhörningen?

Nu kan man gå till mr. Horsey och få rida enhörning :D



Det är bara att pallra sig iväg till honom ^^



Men han ville inte prata med mig om enhörningen -.o



Så det är väl bara att söka upp Henry?



Sen så skulle man hitta enhörningen, som är här om ni undrar:



Tydligen gick jag lite för nära...



Suck -.-' Tillbaka till ponnyhagen och till Henry -.o



Och vem i Panfu skulle kunna ge mig den örtdoften? Kamaria, självklart!



Okej, jag visade er inte flaskan o.o" Men ni kommer se den endå ;)
Hon sa att jag skulle gå till enhörningen igen? Javisst :D



Men jag fick inte röra enhörningen nu heller... bara tillbaka till Henry -.-'
Sen fick jag ett par sammetshandskar...



Och tillbaka till enhörningen.

Okej, där skulle det finnas en bild... men det har blivit över 10 bilder i detta inlägget -.o
Men i alla fall, nu har enhörningen låtit mig klappa den och jag ska till Henry igen (-.-').



Vaaah? En dag till? Jaja... det var en väldans massa spring det här -.o

Bye :O


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0