Bloggpaus, som sagt!!

Hey alla gosingar, varför fortsätter ni läsa? Har haft 35 unika idag... O.o
Inget fel på det, asså! Men jag har bloggpaus till den 13 augusti, som några med bra minne kanske minns?

Om ni vill fortsätta mina trökinlägg, så kan ni ju förstås läsa de gamla. Och om ni vill läsa en aktiv blogg från min sida;

www.mspjonnaas.blogg.se

www.moviekompisar.blogg.se

Båda två är aktiva bloggar som jag alltid kommer att blogga på! :)
Jag är inte så säker på att denna bloggen... alltså, ifall jag fortsätter eller inte. Jag ska rådgöra med mamma och återkommer den 13 augusti!


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0