Vill du vara med i videon?

Hej!

Tänkte göra en liten utlottning!
Ni ska skriva en kommentar om ni vill vara med i en video jag ska göra!! :D



Tyvärr inte musikvideo, jag kan inte det :(
Såhär gör ni:

1. Skriv en kommentar med ert Pandanamn och vad ni vill göra för video
2. Skriv om några av dina kompisar ska vara med (deras namn)
3. Skriv varför just du ska få vara med i videon!
4. Jag läser och godkänner inte
5. Ni har tills den 18 på er! :D

Kom igen och skriv! (Förstås filmar vi i Panfu...)
Se ya!


Kommentera snälla :)
Postat av: Sahira

Du vet redan Cx En cirkus och en vanlig typ med dig asså :D :love: TACK <3!



2011-04-16 @ 20:51:05
Postat av: max-tjej

Fråga 1 Jag heter max-tjej på panfu och vi kan väl vara små syskon och som en litet familj ( två syskon jag och du)Fråga 2 Mina kompisar ska inte vara med bara du!Fråga 3 För de är bara kul^^ Hoppas jag får vara med! :D



\\max-tjej

2011-04-16 @ 22:11:34
URL: http://amanda-1110blogg.bloggplatsen.se
Postat av: Erika

Jag vill va med maja4444 :) För jag älskar att bli filmand (på pafu förstås) Tyvär har jag aldrig blivit flmet ;( Och därför vill jag jätte gena bli det :))

Hoppas jag får bli filmnde ;))

2011-04-17 @ 08:19:41
URL: http://erikakasja.blogg.se/
Postat av: Erika

Oj jag glömnde jag skulle vilja att det handla om,att vi skulle gå ut dag och helt plölisgt så kom nån som kinappda oss ;)

2011-04-17 @ 11:27:50
URL: http://erikakasja.blogg.se/
Postat av: samsam

samsam heter jag rimsi ska va med.

jag vill visa mina vänner nåt och lura dem så dem jagar mig då så kastar jag en slemboll och gör henne till is och när jag inte orkar så gör hon mig till is och slemboll.

2011-05-04 @ 11:46:40

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0