VARNING FÖR HUNDDÖDARE!!

Hej!

Idag ska jag ta upp något jätteviktigt, som gäller ALLA som har hundvalp eller hund till salu!
Se upp för Aud Stockman (Heter Marianne Nilsen nu), som har gjort fasansfulla saker med hundar.
Den 52-åringa norskan drar snyfthistorier om att hon inte har råd att köpa hund men att de får ett ypperligt bra hem hos henne. Om ni googlar hennes namn (aud stockman) så hittar ni massor av sidor som handlar om valparna i frysboxen, kadaver i gödselstacken och hemska avlivningsmetoder.
Hon har också gjort kejsarsnitt på en tik. Hon är en galen människa, se upp!

Se upp, sälj inte hund till någon med namnet AUD STOCKMAN/MARIANNE NILSEN.

<-- Så ser hon ut.

Tack Lizzie_123, som skrev detta i kommentar :)
OBS. Hon bor norr om Östersund (långt i från mig... puhh.)

//Pandania00


Kommentera snälla :)
Postat av: Jessica

Hej,

Jag har ett erbjudande angående marknadsföring på din blogg.



Kontakta mig om du är intresserad.



Bästa Hälsningar,

Jessica

2011-04-29 @ 15:50:43
Postat av: Sahira

Idiot Aud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-29 @ 18:54:35
URL: http://sahira.blogg.se/
Postat av: Lizzie_123

Tipsar alla, och alla ♥

2011-04-29 @ 23:53:20
URL: http://minilizzie.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0