Ullared shopping 2: Spel, leksaker mm

Här kommer del 2 av min shopping! :D Som förra inlägget, prislistan kommer snart^^

photo edited for free at www.pizap.com

Yatzy & kortlek

photo edited for free at www.pizap.com

Suddigummi 2 st

photo edited for free at www.pizap.com

Svart stiftpenna + stift

photo edited for free at www.pizap.com

"Puppy in my pocket" 1 mamma 3 valpar

photo edited for free at www.pizap.com

Söt isbjörn "Izzy" (Mitt namn på henne)

photo edited for free at www.pizap.com

Ride Wii spel 129 kr

photo edited for free at www.pizap.com

Wii kontroll + Nunchuck

Det var nog alla spel, leksaker och "kontorsgrejor" vi köpte! :)
Det blir nog en eller två delar till, det beror på hur många saker jag tänker visa^^
Skriver mer senare! :D





Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0