Ullared i'm coming =)

♥God förmiddag alla sötnosar♥

I morgon blir det inte bara dålig uppdatering, utan ingen alls :3
Jag ska till Ullared och shoppa så då blir det inget :)




Kommer hem sent på onsdag kväll... ingen uppdatering på två dagar alltså! X3
Ni som ska till Ullared, vi kanske träffas! :D
Jag ska bo på motellet(hotellet) med mamma, kompisen, hennes syrra och deras mamma. :)
Om ni bor i Halland eller nära Ullared, kan ni träffa mig utanför motellet när klockan är 18:00 :D
Kanske kan slänga in ett pytteinlägg ifall jag får gå in på internet på mammas mobb... ;)
Kommer visa kläderna jag köpt + saker på torsdag! ;p

Ha dé gött sötisar! ♥


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0