Sjuk! :(

Hej.

Jag är sjuk :( Mår lite illa och snorar hela tiden. Kan inte sitta så mkt vid datorn :(
Svar på fråga:

Jag VAR guldpanda.

PandLina: Det funkar inte längre ;(

//Pandania00


Kommentera snälla :)
Postat av: Anonym

Varför skrev du ''PandLina''?

För jag var ju också GP så och om du menar att PandLina lärde dig ett knep eller vad man säger (Ta på sig vanliga ickeGPklädder först.) så var det jag som sa det till henne ;).

Är så nyfiken av mig... Cx



Menar ej något illa med detta <3



saknar dig xC



Krya på dig och hälsa Sam! :D ;) :love:



Kraaaaaaaaaaam :D :love::love::love://Sahira



P.S synd om det ej funkar mer ;( :love:

D.S

2011-04-06 @ 14:53:35
Postat av: Iosefine

Synd att du är sjuk, hoppas du blir bättre :)



Krya på dig, kram kram//Iosefine

2011-04-06 @ 18:50:23
URL: http://willesminne.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0