Rollerna som är kvar

Uppdatering: ALLA ROLLER ÄR KLARA!!

Hej!

För att göra det lätt för mig, säger jag nu vilka roller som är tagna och vilka ni kan anmäla er till!

Jonna's lillasyster

Mamma

1 livvakt

1 mystisk panda

Greven

Jonna's kompisar (3 1 st)

Kioskägaren

Det måste vara fler som deltar!! Om ni har tur, och anmäler er fort, så kan jag börja redan idag! :)
Som ni ser, kan ni anmäla er till livvakter, mystisk panda, kompis (finns kvar 1 roll där) och greven. Greven är med ganska mycket.
Skynda på!


Kommentera snälla :)
Postat av: lizzie_123

Jag kan heta Lizzy.

Om du vill...

2011-04-30 @ 11:02:19
URL: http://minilizzie.blogg.se/
Postat av: Melker21

tja jag skulle vilja vara 1.livvakt 2 mystisk panda

Jag vill heta melker p.s om jag blir livvakt skulle jag kunna bli chep för panfu security guards.

2011-04-30 @ 11:36:47
Postat av: Erika

Jag skulle vilja vara va en mystisk panda :)

Jag skulle vilja hette Stina

\Erika

2011-04-30 @ 12:51:29
URL: http://erikakasja.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0