Roligaste spelet?

Vilket är det roligaste spelet?

1. Panfu

2. Pandana

3. Clubpenguin


4. Habbo

Själv föredrar jag Pandana! :D Mysigast miljö och det spelar ingen roll om man har kläder eller inte! Det ser liksom ut som DJUR. :) Alla tycker ju olika, men men.

Som några vet har jag haft ett konto på clubpenguin förut (PeaPingvin) men minns inte lösen :S En fråga:

Det står typ att jag heter P160338822, hur ändrar jag till namnet jag faktiskt valde när jag skapade pingvinen(PandiPingvin)?

Omröstning nedan:

Omröstningen Vilket är bästa spelet tycker du? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa din egen omröstning!




Kommentera snälla :)
Postat av: Ninen!

Hej! Jag undrar vad du heter på Habbo :) Är det roligt där? Jag ska nog bli medlem där :) Men jag undrar:)

2011-04-18 @ 07:50:28
URL: http://www.panfusegnaninen.bloggplatsen.se
Postat av: wiooi

Så blev det för mig också men efter ett tag kommer det stå PandiPingvin

2011-04-18 @ 08:06:45
URL: http://panfuwiooi.blogg.se/
Postat av: Melker21

Jag vet hur du gör du måste spela ganska mycket clubP för att namnet ändras ;)

Föressten jag GÖR SLUT

//Melker21

2011-04-18 @ 12:25:22

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0