Pandana :D

Hej!

Just nu spelar jag Pandana. Det är jätteroligt spel! :D
Länk: PANDANA

Det är nästan som Panfu, man kan spela äventyr och sånt :) Det finns Gold Member Days också, som är som Guldpandadagar^^
Eftersom det snart är påsk kan man leta ägg i Pandana! Ett tips är att vänta vid "Fish hole lake" och fiska samtidigt som du väntar på att äggen ska poppa fram!
Såhär många ägg har jag:



PandLina har snart 50! :O
Såhär ser jag ut:



Som ni ser heter jag PandanaPandi^^
Man kan gå till en kanin på "West Market Street" och ju mer ägg man samlar desto mer saker kan man få!



Som ni ser har jag nu 27 ägg^^ PandLina sparar till en tröja, men jag har högre mål :D
Jättekul i alla fall! :)

Ses!


Kommentera snälla :)
Postat av: Cathola

Hej

Jag är också medlem på Pandanda.

Jag heter "Cathina".

Jag har varit där i 30-50 dagar nu.

Jag har 30 ägg och smlar till tofflor och annat.

Det är en super kul sida.

Det skulle vara kul om vi träffades nån gång.

Super fin blogg.



SES

Cathola



PS. Du kan gärna gå in på min blogg som jag har med en vän

http://catholahappyflippyspanfu.blogg.se

2011-04-16 @ 07:04:15
URL: http://catholahappyflippyspanfu.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0