Ny saga!

Heej!

Jag kommer starta en ny saga!
Hur låter det? :P Här är lite den handlar om:

Jonna är 11 år. En dag kommer någon och kidnappar hennes syster. Vad ska Jonna göra...? Då upptäcker Jonna något, som hon aldrig tidigare trodde fanns.

Jag tänkte också att ni skulle få vara med i sagan! :)
Jag är Jonna och här är de tillgängliga rollerna:

Jonna's lillasyster

Mamma

Livvakter (får se hur många... minst 2)

1 mystisk panda

Greven

Jonna's kompisar (3 st)

Kioskägaren

Det var alla roller! :D
Det kanske blir få som anmäler sig, eller så blir det många... jag får lägga till roller om det blir många och ta bort om det blir färre :)
Ni måste skriva namn, 1'a handsval 2'a handsval och 3'hansval. Ni kanske inte får ert 1'a, utan kanske 2 eller 3. :) En kommentar kan se ut såhär:

Postad av: Pandan123
Meddelande:
Hej! Jag vill vara..
1. Kompis
2. Mystisk panda
3. Kioskägare
Jag vill heta Karla :)


Om ni vill ha ert riktiga pandanamn (i det här fallet Pandan123) så blir ert namn Pandan istället för Pandan123!
Nu ska jag sluta babbla... anmäl er till sagan! :D

Hejdå!


Kommentera snälla :)
Postat av: Sahira

JAG VILL VARA HENNES LILLASYSTER!!!!! :D:D xD

2011-04-29 @ 19:27:37
URL: http://sahira.blogg.se/
Postat av: Godingen^^

Jag vill vara meed! :D

Vill heta Goddy och mina val är:

1. Kioskägare

2. Livvakter

3. Greven

Hejdå från goddy! :D

2011-04-29 @ 19:29:31
URL: http://panfu.se
Postat av: PandLina1

Jag vill vara med :)

Jag vill helst vara:



Kompis

Lillasyster

Mystisk panda



Men om det är upptaget så kan jag vara något annat :)



Och jag vill heta Lina.



//PandLina :love:

2011-04-29 @ 19:29:39
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: Davi22

Jag vill va med :)

Jag skulle vilja vara: (helst)

Komips

Lillasyster

Livvakt

Och jag vill heta Dina!



//Davi22

2011-04-29 @ 19:47:43
Postat av: Sahira

Vill heta Sahira :) :love:

2011-04-29 @ 22:13:47
URL: http://sahira.blogg.se/
Postat av: Lizzie_123

Emmhh,helst skulle jag vilja vara hennes mamma :P

Vill också gärna heta Lizzie/Lizzy..

Hejdå......

2011-04-29 @ 23:47:39
URL: http://minilizzie.blogg.se/
Postat av: Lollo48

Jag skulle vilja vara greven :P

Jag vill heta Lollo fast i sagan kanske jag kallas Greven endå?

2011-04-30 @ 11:13:35
Postat av: lyre6

Hej! Jag vill vara..

1.lillasyran

2.livakt

3.mystiska pandan



och jag vill heta Wendelin

2011-05-07 @ 18:31:40

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0