My "newew sing"<3

Har kommit på en "newew" sång! :)
Text:

Vers 1.
I feel let down, betrayed and alone.
But I never lose my sense.
Never, I never change and I let myself be disappointed again.
You did so because I knew it, I have realized now.
It happens sometimes, but not as often... I am beaten.

Ref.
You gave me
And that is the penalty
I leave my soul on this earth
You made it, without me!
So now, I
For God and the kingdom of heaven

Vers 2.
Have I ever been wrong?
As far as me.
You knew me not at all!
You hit, you kick, you yelled your feelings.
They needed nothing else, for me to understand.

Ref.
You gave me
And that is the penalty
I leave my soul on this earth
You made it, without me!
So now, I
For God and the kingdom of heaven

Maybe I am wrong. But now you do not need me. See you ... ever!

Bra? :) Ni kan ju inte veta melodin, men jag kanske spelar in. ^^ På svenska:

Vers 1.
Känner mig sviken, bedragen och ensam. Men aldrig jag tappar min känsla. Aldrig jag byter och aldrig jag låter mig svikas igen. Du gjorde så att jag förstod, det har jag insett nu. Det händer ibland, men inte så ofta... jag är slagen.

Ref.
Du lämnade mig
Och det är straffet
Jag lämnar min själ på denna jord
Du gjorde det, utan mig!
Så nu, jag
För Gud och himmelriket


Vers 2.
Har jag någonsin varit fel?
Såvitt jag.
Du visste jag inte alls!
Du träffar, du sparkar, du skrek dina känslor.
De behövde inget annat, för mig att förstå.

Ref.
Du lämnade mig
Och det är straffet
Jag lämnar min själ på denna jord
Du gjorde det, utan mig!
Så nu, jag
För Gud och himmelriket
Kanske har jag fel. Men nu slipper du mig. Vi ses... någon gång!

Den är ganska... läskig? :P
Jag tyckte i alla fall att den gick att sjunga. :)

Varför heter den "newew sing"?

Svar: Jo, för att man sjunger "never ever" några gånger i sången, och då tar man "ne" och sätter ett w "new" samma med ev fast istället för v, tar man w :) Hoppas ni förstod! :D






Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0