Jakten på den försvunna systern (Del 1)

Nu kommer del 1 på sagan... hoppas ni läser den :)

- Mamma! sa Jonna. Hon hade försovit sig, klockan var två minuter över tio.
- Ja?
- Lägret!! Jag tror de andra redan väntar! :(
- Jag har inte glömt, älskling, sa Lizzy, Jonnas mamma. Du får ta med dig smörgåsarna och cykla till Wilma.
Jonna kramade om sin mamma och tog smörgåspaketet i handen. Hon vinkade hejdå och cyklade snabbt över till sin kompis.
- Hej, Wilma! sa Jonna.
- Hej, du är sen :tired: sa Wilma surt.
- Förlåååt! sa Jonna. Men försov mig... kan vi åka? :)
- Ja visst okej, sa Wilma, som mjukat upp sig lite.
Lina och Dina hämtade de upp på vägen och Wilmas mamma körde dem till lägret.
- Hejdå! sa hon och lämnade dem. :)
Flickorna gick till stugorna där de skulle bo och boade in sig ordentligt.
- PAX ÖVERST VÄNSTER!! skrek Lina.
- PAX ÖVERST HÖGER!! skrek de andra. Jonna fick den.
- Aaaaaa! skrek Jonna plötsligt. Hon höll på att ramla ner! :O
Jonna sträckte ut händerna och det började lysa runt henne.



- WoW shit! sa Lina. Hur gick det där till?
- Har ingen aning... sa Jonna, men anade något...

---------------------------------------- forts. följer-------------------------------

Kommentera snälla :)
Postat av: Sahira

braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

2011-04-30 @ 22:06:50
URL: http://sahira.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0