Interljuven med eliwn

Hej!

Nu har Jujja åkt hem och jag har gjort interljuven med eliwn! :)
Jag är tjock text hon är vanlig text!

Brukar du ställa upp i tävlingar?
Ja. Jag tycker det är kul att gissa och göra sina bidrag!

Är du en bra eller dålig förlorare?
Både och XD

Varför gissade du just på 1:an?
Tänkte gissa på någon som ingen hade tatt, det brukar jag göra :D

Hur ofta (från 1 till 10) brukar du ställa upp i tävlingar?
Åtta ;)

Vad tyckte du när du såg att du kommit 1:a?
Typ.... jaaaaa! Yees! XD

Hihi^^

Vad gillar du för sorts tävlingar?
Jag gillar när man ska gissa, rita teckningar, skriva saga, dikt eller sång.

Vill du hälsa till någon eller säga något till mina läsare?
Fortsätt att läsa Pandania's blogg! :D Och vill hälsa till min Panfufamilj... älskar er!

Tack så mycket eliwn! :)
Varsågod! Det var bara roligt!





Kommentera snälla :)
Postat av: Eliwn

Hihi interjuvn var så rolig att göra! ^^

2011-04-28 @ 19:30:37
URL: http://www.eliwn.bloggplatsen.se
Postat av: Lizzie_123

Kul :D

Men en annan sak som är viktig också,hiottade detta i gosupermodel: Hjälp till att varna alla som har hundar/valpar till salu för Aud Stokman (Har bytt till Marianne Nilsen numera) bosatt norr om Östersund. Hon försöker köpa valpar men är belagd med hundförbud i Norge och dömd för grovt djurplågeri. Googla hennes namn och läs skräckhistorien om valpar i frysboxen, kadaver i gödselstacken och groteska avlivningsmetoder.



Så snälla jag ska visa texten i min blogg hoppas du också kan tipsa vidare texten :)

Hundar ska ha bra liv♥

2011-04-28 @ 20:44:47
URL: http://minilizzie.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0