Hundar som behöver hem

Hej!

Många av mina läsare vill skaffa hund, eller en hund till. Man vänder sig oftast då till raskennlar eller rasuppfödare efter en liten valp.
Men det finns andra hundar, vuxna eller valpar, som behöver nya hem! De bor oftast på djurhem.
Vissa ägare dumpar sin hund, sen hittar någon den och lämnar den på djurhem, och om ingen tar hunden efter ett tag, avlivas den.
Det är ofta hundarna måste avlivas. Det är jättesynd, så jag tycker fler borde ta hundar från djurhem! :)
Eller andra hundar, som behöver nya hem.
Nu förbjuder ju jag förstås inte er att ta en valp från en raskennel, men jag är nog den som skulle ta från djurhem eller annat hem.

Har ni sett Huset fullt av hundar? Där finns hundar som behöver nya hem, och alla är sociala och bra med barn, djur och andra saker. Men tyvärr är det ju bara en hund som får ett nytt hem, och alla hundar får inga nya hem. På deras hemsida finns det några hundar kvar och de behöver nya hem
Såg ni första avsnittet? Barqash blev inte vald (han var för stor, och jag var glad att inte familjen valde honom) och han har ännu inte fått något hem.
På den HÄR sidan kan ni se hundar från Huset fullt av hundar som inte blev valda och behöver nya hem! :D
Alltså är det några hundar som fortfarande behöver hem. =)
Ge hundarna ett bra liv! :D



Blandras hittad på Google


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0