Hjäälp! Hur kommer det här gå..?

Pandor, vakna! Nu!!

Vad? Vem? Var? Det är ju fortfarande lov…

Du behöver inte dra täcket över huvudet. Visserligen är det ingen skola just nu men istället ska du få lära dig en lektion i detektivinstinkt! Jag hade nämligen alldeles rätt i min onda aning om att det befinner sig en spion på Panfu!

En riktigt spion som James Bond? Coooooolt! :cool:

Det finns överhuvudtaget ingenting coolt med det. Spionen är nämligen skickad av Evron för att få reda på saker om oss Pandor! Det är ju jätteläskigt! Vem vet när och var spionen har spionerat på oss. :S

Förhoppningsvis så tog den en bild när jag slog mitt rekord på surfingspelet. Då hade jag haft ett bevisfoto. :D

Jag märker på din detektivattityd att du senare nog kommer att bli dubbelagent. Alltså det jag ville berätta var: Gonzo solglasögonförsäljaren med Elvis-frisyr från simbassängen, såg spionen med sina egna solglasögon! Eller skuggan av honom…han kom från avloppsbrunnen i omklädningsrummet!



Det är bäst ni talar med Gonzo själva. Men titta först förbi hos Kamaria på slottsterassen. Hon är hemsk orolig!

Håll höjd
Ella
och Max

Läskigt! :O Jag ska genast gå med Pandania till Gonzo!



P.S! Har fått frågan varför Pandania inte skriver. Hon är på bättringsvägen efter sin sjukdom "bara prata rövarspråket", återkommer senare om hon är bra. D.S!

Kommentera snälla :)
Postat av: PandLina1

Är det därför hon inte är inne på MSN...?

2011-04-27 @ 14:37:14
URL: http://pandanlina.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0