Frisk! Friiiisk!

Heej!

Som ni ser vid rubriken. JAG ÄR FRISK! :D Gick till prof. Bookworm idag:



Han förstod inte först, så jag fick hämta Rita... (:tired: ) och då gav han mig något piller, så jag kan prata + skriva vanligt igen! :D
Visst är det bra? :)
Nu ska jag sluta tjata... men ni har väl sett Rita's blogg? KLICK!
Nu ska jag fixa designen, som SÅKLART är soque-inspirerat ;)

Hejdå! :love:




Kommentera snälla :)
Postat av: Davi22 (Hanna)

Heej, vad bra att du är frisk har du kolalt in min serie saga?

Var gärna med i den och tipsa serie sagan i din blogg på ett inlägg!



Kram kram

2011-04-27 @ 16:10:38
URL: http://hannas-liv.bloggplatsen.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0