Fakta om mina djur!

Heej!

Jag ska skriva fakta om min djur i Panfu, tillsammans med dem! :D
Jag börjar med nytillskottet Helmer.

Djur: Pokopet
Art: Helmet
Namn: Helmer
Ålder: 5 år
Favoritmat: Morötter :D
Gillar att göra: Sova.
Gillar inte: Tidiga morgonar
Personlighet: Lugn, snäll.
Bild:



Skriv frågor till Helmer i kommentarerna, så svarar han! Ni har tills på tisdag på er! :D

Tack för att du kom hit, Helmer! :)
Ja det var så lite så! ;) Får jag sova nu?
Ja förstås^^

 


Kommentera snälla :)
Postat av: wiooi

Kära Pandania00 jag sa att jag hade laddat ner headern men jag ska försöka få den till en större storlek ;)

2011-04-04 @ 15:30:42
URL: http://panfuwiooi.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0