En bild + gp stiler

Hej!

Har gjort en liten bild, kanske inte som jag tänkt mig, men rätt bra ändå ;)



Fräck? ;p

Nu kommer mina guldpandastiler! Jag har inga killstiler, tyvärr... :S
Stiler för BARN:



Kommentera vilken som visade mest att det var en "barnstil" :) Man räknar från vänster!!

Stiler för TONÅRINGAR:




Kommentera samma här! :D

Stiler för VUXNA:




Vissa stiler ser bättre ut på pandan när man rör sig, och andra på själva profilen. Lite svårt att avgöra. Men stilen/stilerna ser snygg ut på det ena eller andra sättet! :)

En FUL/KONSTIG stil:



Lite knasig :P

Ses!




Kommentera snälla :)
Postat av: Sahira

Barn: Den i mitten

Tånåring: Vet inte riktigt... Jag säger alla

Vuxen: Hm... Samma som på tånåring



Alla var lika till temat tycker jag! :)



Jag tycker du har börjat skriva bättre inlägg nu...

Mycket roligare att läsa! Fast det var kul innan med :P.



Hoppas du har det bra jag ska snart bada i poolen igen! :D



Stora kramar från mig, Sahira :love:.

2011-04-05 @ 16:13:19
Postat av: Happyflippy

Hejsan jag älskar din blogg den är jätte rolig och bra tycker jag! :)



Jag tycker att mitten bilden är "barnstil"



Och den längst till vänster är mest "tonårig"



Och den längst till vänster är mest "vuxen"



Ses Happyflippy

2011-04-05 @ 17:23:11
Postat av: Anonym

Är du Gp?

Eller tog du kort på andra GuldPandor?

2011-04-06 @ 07:18:03

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0